אם עוד אין לכם אתר או שאתם מעדיפים להתנסות כפיילוט בדף נחיתה לצורך קמפיינים של פרסום בגוגל או פייסבוק, חשוב שתאפיינו דף נחיתה אפקטיבי. מטרתו של דף נחיתה היא להניע לפעולה בין אם מדובר בהרשמה לצורך דיוור, ברכישת מוצר, בהזמנה של שירות מסוים. דף נחיתה צריך להיות קצר, קולע ומעניין.
לפניכם מספר טיפים חשובים בנושא של כתיבת דף נחיתה אפקטיבי:
* השתמשו בכותרת מעניינת – דוגמת שאלה "רוצים להצליח במבחן הפסיכומטרי?" או קריאה לפעולה כגון "מהיום תוכלו להרוויח יותר!"
* נסחו את המסר – חשבו מראש מה המסר שלכם, ונסו לתמצת את עיקרי הדברים למספר שורות ברורות שמובילות לתהליך הרישום או הבנת המסר שרציתם להעביר מלכתחילה. למשל, היום יש הרבה אנשים שמחפשים עבודה בהייטק כפרילאנסרים, הקורס שלנו מכשיר פרילאנסרים לעבודה עם ארגונים. אנחנו נקנה לכם את כל הכלים והמיומנויות של עבודה עם חברות מובילות במשק. הרשמו כאן".
* השתמשו בעיצוב מזמין – חשבו על זהות המותג, השתמשו בגוונים עדינים וקלאסיים, הבליטו בבולד את הכותרות או את ההיילייטים של המסר, צרו בידול ויזואלי לטופס הרישום או למספר הטלפון / המייל. הוסיפו וידאו לשדרוג
* צרו מספר גרסאות של דף נחיתה ובדקו ROI ואחוזי המרה, איזה דף נחיתה עובד לכם טוב יותר? התאימו כמובן דף נחיתה לכל ערוץ: הרשת החברתית פייסבוק, גוגל PPC, גוגל שותפים ועוד לפי הקריטריונים המבוקשים, מבחינת גדלים, מגבלת מילים וכולי.
