הרשת החברתית אינסטגרם שהחלה את דרכה כפיצר חביב של תמונות גונבת את תשומת הלב של הגולשים הישראלים. כולם הפכו לעוקבים, מעלים האשטגים (התגיות של אינסטגרם) ונהנים לשחק עם פילטרים שונים של תמונות שצולמו LIVE מזוויות יוצאות דופן.
אינסטגרם הוא לא רק אפליקציה אהובה, הוא גם כלי שיווקי מצויין לכל חברה שמעוניינת לחזק את המותג ויש לה חומר ויזואלי עשיר ומעניין.
אז איך מתחילים?
ראשית, פותחים מייל חדש ומורידים את האפליקציה אינסטגרם למכשיר הטאבלט או הסמארטפון, עורכים הרשמה של יוזר וססמא, מאשרים את הלינק ויוצאים לדרך.
הצעד החשוב ביותר הוא בחירת תמונת פרופיל – זה יכול להיות הלוגו או התמונה שלכם, חשוב שהיא תהיה ברורה ככל שניתן כי מדובר בתמונה קטנה יחסית מבחינת ממדים. לאחר מכן, כתבו את הביוגרפיה שלכם ואל תשכחו להוסיף לינק ישיר לאתר.
עכשיו מתחילה הפעילות – הוסיפו כמה שיותר תמונות ובחרו לכל תמונה פילטר מחמיא או מעניין. לכל תמונה יש להוסיף תיאור שיווקי ותגיות מתאימות בדרך הזו : family# וכולי. כמה שיותר תגיות חיפוש כדי להגיע לקהל עוקבים רחב יותר.
בחרו תמונות מעניינות, צלמו בסמארטפון והעלו מיידית (אם כי מומלץ לכוון לשעות שיא 9 בבוקר או 9 בערב)
עקבו אחרי דמויות עניין מובילות דוגמת סלבריטאים, פוליטיקאים או אנשי מפתח בקהילה העסקית שלכם.
תייגו אנשים רלוונטיים בתמונות שלכם, כדי שהתמונה שהעלתם תעבור אליהם והעוקבים שלהם יתוודאו אליכם.
סנכרנו את דף הפייסבוק העסקי עם האינסטגרם כדי לשווק בשני הערוצים במקביל, עם זאת, בדלו כל ערוץ באמצעות ויזואלים אחרים וטקסטים אחרים.
