
התחלתם לנהל את דף הפייסבוק שלכם? לפניכם מספר עדכונים שוטפים אפשריים לדף מותג, כולל תפעול בסיסי וצעדים ראשונים לקידום הדף
* מבצעים מיוחדים
* גלריית תמונות (תמונות של מוצרי חברה בחלוקה לטרנדים, מגמות, תמונות
חומר של הסניפים המעבירות חווית קנייה, תמונות מפעילויות באתר)
* * הודעות על אירועים
* שאלות וסקרים (סטטוס – ציון דרך/אירועים+ – שאלה)
* להפעיל חשבון "גוגל התראות" ולבחור שאילתות מעניינות שיפיקו לכם מידע חיצוני אותו תוכלו לקשר בלינק.
* תמונות מרשימות
המלצה: ערכו תמהיל מגוון אך קבוע לפי מדורים כדי לשמור על מסגרת רעיונית. יום א – טיפ השבוע, יום ב – תמונת השבוע. יום ג'- מבצע ייחודי. יום ד'- לינק למאמר, יום ה' – הצעה לסוף השבוע.
* באפשרותכם לתזמן את העדכונים של הדף – סטטוס – תזמן – בחירת תאריך מדוייק בו יעלה הפוסט. השעות המומלצות: 8:30-09:00 בבוקר, 14:30-15:00 בצהריים, 20:30-22:00 בערב, יום ו' בין 15:00-17:00 ומוצ"ש בין 19:00-22:00.
תפעול בסיסי
איך מעלים תמונות? נכנסים לקיר ובוחרים תמונות – בוחרים קבצים (אפשר ורצוי להוסיף תיאור לכל תמונה)
איך מעלים פוסט? נכנסים לקיר, כותבים בשורת סטטוס מה שרוצים, אפשר להוסיף לינק (בצרף קישור) , תמונה וסרטון.
הפעלות שיווקיות ללא תשלום וללא תכנות אינטראקטיב מתחלקות ל- 2
1. גיוס אוהדים (הגדלת קהילת האוהדים)
2. הפעלת אוהדים קיימים
גיוס אוהדים
יש שלל דרכים לגייס אוהדים
הדרך הבסיסית: חבר מביא חבר
להתחבר מהחשבון האישי לדף – בנה קהל – הזמן חברים ", לסמן את כל החברים שמופיעים ולבחור "שלח הזמנה". החברים יקבלו הודעה אוטומאטית שהמלצתם להם על העמוד בדף הבית של הפייסבוק שלהם ומי שירצה יצטרף..
בנה קהל – הוספת דואר אלקטרוני למי שאינם חברים אך מקושרי מייל.
הדרך המתגמלת: מתנת הצטרפות לכל אוהד
במידה והתקציב מאפשר ניתן להבטיח מתנה לכל מצטרף לדף. המתנה יכולה להיות שובר מתנה או מוצר קטן מטעם החברה – את השובר למוצר ניתן להעביר לאוהד דרך ברקוד או קוד מיוחד במייל או ישירות לדף הפייסבוק שלו. אם יש עזרה מתכנת, ניתן ליצור לשונית "ברוכים הבאים" בסרגל הכלים העליון וכל מי שיקליק יישלח לו מייל אוטומאטי לתיבה עם קוד מימוש ההטבה.
פנייה יזומה לאוהדים
ניתן לאתר בפייסבוק אנשים בעלי רקע תואם לקהל המטרה משופעים בחברים ולשלוח להם הודעה אישית עם המלצה על הצטרפות לדף. ברגע שחבר פייסבוק מקושר הופך אוהד יש לכם סיכוי ליהנות מחשיפה גבוהה בקרב חבריו.
בנוסף, מוזמן לפנות לאוהדים פוטנציאליים שמזהים אצלם תחומי עניין משיקים לדף. למשל, דף אופנה – תחפשו חובבי אופנה.
איך הופכים את האוהדים לשגרירי המותג ? תחרויות של אוהד מביא אוהד
שימו לב ! מותגים רבים עורכים תחרויות אלה אבל פייסבוק לא מאשרים אותן. יש לקחת בחשבון שהן אומנם אפקטיביות אבל פייסבוק רשאים למחוק דף בלי התראה מוקדמת לחברות שמבצעות תחרויות אלה
אפשר ליצור תחרות נושאת פרסים בין האוהדים הקיימים ולהבטיח לכל מי שיהיו לו מספר מסוים של LIKE (אהבתי) על התמונה, המשפט, ההמלצה וכולי שהוא עצמו העלה לדף האוהדים, יזכה במתנה מטעם החברה שמפעילה את הדף או מתנה דרך שיתוף פעולה