שיעורים פרטיים בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי נחשב היום לאחד מתחומי העיסוק החמים בתעשייה ומשלב בין טכניקה, יצירתיות, חשיבה אסטרטגית.
ניתן לעבוד בשיווק דיגיטלי במגוון פורמטים כשכירים וכעצמאים וישנם קורסי שיווק דיגיטלי שיוכלו לסייע לכם לקפוץ למים עם הידע הדרוש והכלים הנחוצים להצלחה. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין תיאוריה למעשה ובין להתאמן בזמן הלימודים לבין לקבל פרויקט אמיתי ולהצליח בו.
אם אתם מחפשים שיעורים פרטיים שיווק דיגיטלי כמו שיווק בפייסבוק, ניהול קמפיינים, שיווק באינסטגרם וכדומה הגעתם למקום הנכון. למעלה מ-14 שנים אני מכשירה, מלווה ומסייעת לעסקים וגם למשווקים דיגיטליים, סטודנטים לשיווק דיגיטלי ובוגרי קורסים בשיווק דיגיטלי ומשמשת כמנטורית או פשוט כמישהי שמעניקה שיעורים פרטיים אחד על אחד פרונטאליים או בזום, לפי העדפתכם.

מה כוללים שיעורים פרטיים שיווק דיגיטלי?

שיעורים פרטיים בשיווק דיגיטלי הם לפי בקשתכם והעדפותיכם. יש מי שמגיעים אלי כדי שאעשה אתם קמפיינים ראשונים ללקוחות אמיתיים ואפילו לעצמם וביחד אנחנו מפלחים ושומרים קהלים, כותבים את המודעות, מגדירים מטרות ויעדים, מחלקים תקציב ובוחנים את התוצאות ומנתחים נתונים. אחרים מגיעים לשיעור פרטי שיווק דיגיטלי כדי לעבור ביחד אתם על הנכסים שהם קיבלו וכיצד ניתן לבצע אופטימיזציה כחלק מהקידום האורגני בדף הפייסבוק או בפרופיל האינסטגרם או בפרופיל הלינקדאין – כל אחד והצרכים שלו ואני מנסה לסייע ככל שניתן בהתאם לסיטואציה כדי לסייע לכם לעבוד בשיווק דיגיטלי בדרך הטובה ביותר, לנהל לקוחות ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.
מוזמנים לפנות אלי למידע נוסף על שיעורים פרטיים 0523432684

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop