כל פעם שאני ניגשת למשימה אחרת של תוכן שיווקי, אני מפתחת “מוד” שמתאים לאותה משימה: בין אם מדובר במאמרים מקצועיים ארוכים שנוגעים באלפיים מילה וצריכים להעמיק ולחקור את הנושא מכל הכיוונים ובין אם בכתיבת טיפים. כתיבת טיפים שיווקיים לחברות היא אתגר אמתי כיוון שהיא מחייבת אותנו, כותבי התוכן, לתמצת רעיון ולזקק אותו ככל שאפשר ועם זאת להעביר את המסר כך שיהיה קצר וקולע ומניע לפעולה וגם יגלם את ערכי המותג. הפעם התבקשתי לכתוב טיפים לקבוצת פוקס ששובצו בקטלוג של החטיבה העסקית של הקבוצה – טיפים שעסקו במותגי הקבוצה כמו פוקס, ללין, מנגו ועוד. היה מאתגר אך מהנה והתוצאה – מקסימה!

כתיבת טיפים שיווקיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *