השבוע שמחתי להעביר סדנת לינקדאין במסגרת קורס כתיבה שיווקית בבית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה
למדנו אודות הרשת העסקית הגדולה בעולם, בניית פרופיל מקצועי, יצירת קשרים אסטרטגיים, ניהול דף חברה ועוד.
לפניכם מספר טיפים בהתבסס על הנושאים שעלו בסדנת לינקדאין:
בניית פרופיל מקצועי:
- השלמת הפרופיל: מלאו את כל הפרטים, כולל תמונה מקצועית, כותרת, סיכום, ניסיון, כישורים והשכלה. פרופיל מלא מושך יותר תשומת לב.
- כותרת וסיכום: צרו כותרת מושכת המדגישה את המומחיות והתפקיד הנוכחי. השתמשו בסיכום כדי לספק תמונת מצב של הקריירה, הכישורים והמטרות המקצועיות.
- תמונה מקצועית: בחרו תמונת פרופיל איכותית במראה מקצועי.
- הישגים בולטים: הציגו הישגים ופרויקטים מרכזיים בקטע החוויה. השתמשו במדדים ובדוגמאות ספציפיות להדגשת ההשפעה.
- כתובת URL מותאמת אישית: התאימו אישית את כתובת האתר שלכם בלינקדאין להקלה על מציאתכם.
רשת ומעורבות:
- התחברות אסטרטגית: התחברו עם עמיתים, חברים לכיתה ואנשי מקצוע בתחום.
- מעורבות בקבוצות: הצטרפו והשתתפו בקבוצות רלוונטיות. שתפו תובנות והתחברו לאנשי מקצוע בעלי דעות דומות.
- שיתוף תוכן בעל ערך: שתפו מאמרים, תובנות ומומחיות. פרסום קבוע מגביר את הנראות ברשת.
- המלצות: בקשו וספקו המלצות. תמכו באחרים ובקשו אישורים בתמורה.
- התאמה אישית של בקשות חיבור: הוסיפו הערה אישית בעת שליחת בקשות חיבור.
חיפוש עבודה ופיתוח קריירה:
- שימוש במילות מפתח: בצעו אופטימיזציה של הפרופיל עם מילות מפתח רלוונטיות.
- מעקב אחר חברות: עקבו אחר חברות שמעניינות אתכם.
- "פתוח לעבודה": השתמשו בתכונה זו אם אתם מחפשים באופן פעיל הזדמנויות.
- יצירת קשר עם דפי חברה: צרו קשר עם פוסטים מחברות שמעניינות אתכם.
למידה מתמשכת:
- למידה בלינקדאין: נצלו קורסים לשיפור הכישורים. הציגו הסמכות וקורסים שהושלמו בפרופיל.
- הישארות מעודכנים: עקבו אחר משפיענים ומובילי מחשבה.
- השתתפות באירועים וירטואליים: הרחיבו את הידע והרשת שלכם.