חודש: דצמבר 2013

טיפים חשובים לניהול דף פייסבוק

התחלתם לנהל את דף הפייסבוק שלכם? לפניכם מספר עדכונים שוטפים אפשריים לדף מותג, כולל תפעול בסיסי וצעדים ראשונים לקידום הדף * מבצעים מיוחדים * גלריית תמונות (תמונות של מוצרי חברה בחלוקה לטרנדים, מגמות, תמונות חומר של הסניפים המעבירות חווית קנייה, תמונות מפעילויות באתר) * * הודעות על אירועים * שאלות וסקרים (סטטוס – ציון דרך/אירועים+ …

טיפים חשובים לניהול דף פייסבוק לקריאה »

איך פותחים דף עסקי פייסבוק

לפניכם מספר צעדים טכניים פשוטים בדרך לפתיחת דף עסקי פייסבוק. היכון, הכן, צאו לדרך ! 1. מתחברים לפייסבוק לחשבון האישי דרך היוזר (המייל) והססמא (רצוי ססמא מורכבת שאף האקר לא יפרוץ) 2. כותבים ב-URL www.facebook.com/pages 3. בוחרים בצד שמאל (בגרסא העברית) “צור דף” 4. בוחרים ביצירת דף 5. צור דף ל- כאן בוחרים האם ברצונכם …

איך פותחים דף עסקי פייסבוק לקריאה »

כיצד מטפלים בפניות של לקוחות בפייסבוק

אם בעבר לקוחות לא מרוצים היו מסתפקים בשיחות טלפון ולכלוכים בסלון עם החברים על אותו מותג או חברה שהם רוצים לעזוב, הרי שכיום התלונות הפכו לסטטוסים עוקצניים. לפניכם דוגמא, מנהלת שירות לקוחות ותיקה, שמתקתקת אינספור פניות של לקוחות ביום, גילתה לפתע שלקוחה שהיא זה עתה סיימה עמה שיחה, התחברה מיד לפייסבוק וציטטה את השיחה ON …

כיצד מטפלים בפניות של לקוחות בפייסבוק לקריאה »