חידושים בתמונות לפייסבוק

הפייסבוק לא מפסיק לחדש ולהציע לנו, מנהלי דפי פייסבוק, תצוגות דינאמיות במסגרת העלאת פוסטים. אומנם אין כמו מעצב גרפי בעל אוריינטציה דיגיטלית שיכול לשדרג את החזות של הפוסטים, אבל מי שמעוניין לחסוך בתקציב ולהעלות פוסטים מעוצבים יגלה שהפיצ'רים החדשים עונים על הצורך הזה. אז מה חדש בהעלאת תמונות דינאמיות בדפי פייסבוק עסקיים?
מצגת – אחת הדרכים להעלות תמונות לדף הפייסבוק העסקי היא באמצעות הצגת תמונות דרך slideshow.
בוחרים מספר תמונות מתיקיית התמונות במחשב והפייסבוק מייצר אוטומאטית סרטון של תמונות נעות. מומלץ כמובן לבחור תמונות שמייצרות ברצף חוויה כלשהי, למשל מספר תמונות של חדר במלון או מספר תמונות של אותו פריט המצולם מכיוונים שונים. בכל מקרה, אל תשכחו להעניק למצגת שם, לתאר את מה שרואים במצגת כדי לייצר עניין וסקרנות, לשייך את המצגת לקטגוריה המתאימה ביותר וכמובן לשתף ולקדם בכפוסט ממומן – סירטון, מידה והתקציב מאפשר.

מצגת בפייסבוק
מצגת בפייסבוק


קרוסלה (סבב תמונות) –
את האופציה הזאת ניתן לממש בדפי פייסבוק עסקיים אך ורק בהטמעה של לינק. ברגע ששתלתם קישור לאתר, בלוג או דף נחיתה, יעלו לכם מספר תמונות כאופציה אותן ניתן להחליף בתמונות אחרות מתוך תיקיית התמונות שלכם וכך לייצר סקרול בין מספר תמונות. אם תקליקו על הכיתוב מתחת לתמונה, תוכלו להחליף את הטקסט של בררת המחדל ולהעלות משפט שיווקי שמתאר את התמונה או מניע לפעולה. פוסט קרוסלה יכול להיות מגוון מוצרים שמשתתפים במכירה מסוימת, מגוון הצעות לדילים בחו"ל ועוד.

פוסט קרוסלה בפייסבוק
פוסט קרוסלה בפייסבוק

 

אני כאן בשבילכם בהדרכות שיווק בפייסבוק פרטיות או קבוצתיות לפי בחירה – 0523432684 או korendor@013.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop